donderdag 18 september 2008

Nieuwe voorraad cardstock, maar minder tijd. New cardstock but less time!



Ik vraag me altijd af waar iedereen de tijd en energie haalt om kaarten te maken, aan challenges deel te nemen, blogs te volgen én dan nog te gaan werken, het huishouden te doen, de hond uit te laten, enzovoort! Ik ben al blij dat ik tijd vind om m'n voorraad papier aan te vullen!
Ik denk dat ik binnenkort weer minder zal bloggen: ik heb namelijk besloten de Master Sociaal werk te volgen. Ik combineer dit met FT werken, een huishouden: mijn partner, een hond en 4 poezen en nog 2 dwergkonijnen, een waterschildpad en een vis.

I always wonder where everybody finds the time and energy to make new cards, take part in challenges, follow blogs and also go to work, do some housekeeping, go for a stroll with the dog and so on... I'm already happy if I can find time to buy some new cardstock!
I'll probably will be blogging less, as I have decided to start the Master Social Work. I combine this with a FT job and a household: mijn partner, a dog and 4 cats, 2 rabbits, a turtle and a fish.

1 opmerking:

Unknown zei

They must be very efficient Els....not like me!!! LOL
Viv xx